Dagelijks aandacht
voor de klantreis

Salesblog: Klantaandacht, het zwarte goud van de komende jaren.

Salesblog: Klantaandacht, het zwarte goud van de komende jaren. De klant is hier Koning! Het bordje blinkt onbewust in de ooghoeken voordat de man de groothandel binnen stapte. De opvolgende ervaring deed hem echter anders vermoeden. Het maken van contact met de...

Wel met een Ajax-shirt aan op straat maar geen logo van de zaak?

Marketing is een discipline die vandaag de dag voor ieder zichzelf respecterend bedrijf onmisbaar is. Marketing is, zo zegt een definitie op het net, alles doen binnen een bedrijf om de verkoop van producten en/of diensten te bevorderen. Om in het enorme aanbod van...

Wees uniek!

Hoe wordt u weer onderscheidend?! De hamvraag voor bedrijven in deze tijd. Wij ontwikkelen relevante strategische toegevoegde waarde voor bedrijven die de regie over de toekomst (weer) in eigen hand willen houden en zo uit de prijsconcurrentie stappen. Op basis van...

Het klantbrein

U staat er waarschijnlijk weinig bij stil dat alle koopbeslissingen in het brein van de klant plaats vinden. Dat brein kent wel zijn eigen spelregels. Of u nu verkoper bent of receptionist, uw vak is de klant – lees: zijn brein – zo te beïnvloeden dat hij...

jij, de verkoper!

De tijd waarin verkopers via tips & tricks de klant in een positie kunnen manoeuvreren zodat deze geen ‘nee’ meer kan zeggen, is echt voorbij. Gelukkig maar! Verkopen in deze tijd gaat over het bereiken én beïnvloeden van het klantbrein, in een wereld van overdaad aan...

de nieuwe klant

De klant van vandaag de dag is veranderd in zijn koopgedrag. Hij is uitermate goed voorbereid en kritisch op hetgeen hij wil en verwacht. Dankzij internet weet hij waar hij terecht kan met zijn behoefte. Alleen een verkoopteam dat maximaal op zijn wensen en...