YOUR DAILY
RESULT
ACTIVATORS

Daily Blog

Jouw portie dagelijkse inspiratie tref je op deze pagina met boeiende blogs van DailyResults’ teamleden

B-to-B verkoper? Vergeet je product en focus je op de psychologie van je klant!  

Neuromarketing is een boeiend vakgebied dat de principes van neurowetenschappen en psychologie combineert met marketingstrategieën om klantgedrag beter te begrijpen en te beïnvloeden. Als verkoper kan het begrijpen en toepassen

LEZEN

Hoelang blijf jij die (werk)molensteen dragen?!

Dat hij slecht sliep hoefde hij er niet eens bij te zeggen. Hij zag er vermoeid uit ondanks dat we om 0900 uur in de ochtend onze afspraak hadden. Sinds

LEZEN

Met creatie zorg je ervoor dat klanten en prospects de weg vinden naar jouw organisatie of merk. Door communicatief heel actief en verrassend zichtbaar te zijn. Met designs die de juiste boodschap uitdragen en mensen écht raken.

Snel wendbaar zijn als team!

De theorie van Darwin is ook in 2023 nog treffend van kracht: degene die zich het beste aanpast aan een veranderende wereld, heeft de beste overlevingskans. Wendbaarheid noemen we dat

LEZEN

Wil jij een succesvoller team? Doe wat voetbalclubs doen!

De heren op bovenstaande foto verdienen zo’n 400.000 euro per week. Per persoon. Je zou kunnen stellen dat deze heren gewoon supergoed zijn en dat je – als jij hun

LEZEN

Artificial Intelligence en de (shop)verkoper. Einde oefening voor die laatstgenoemde?!

Ik beken: op het moment dat ik een paar weken terug zag wat ChatGPT kan, vond ik het direct geweldig. Nog steeds vind ik dat. Je neemt een paar kernwoorden,

LEZEN

Verkopers op provisie?!

Ergernis en verbazing hadden meester gemaakt van zijn mimiek. Met een zucht ging hij weer achter zijn bureau zitten, rustig roerend in zijn vers getapte kop koffie. Hij keek me

LEZEN

“Is het een goede verkoper, Pim?”

Het is een herkenbare, veel gestelde vraag als we met een groep verkopers aan het werk zijn in de trainingszaal. Doorvragen leert dat het alibi om deze vraag überhaupt te

LEZEN

Jouw merkbelofte geldt voor alle teamleden…

Als jij een belofte aan je zoon of dochter niet opvolgt, dan is de kans groot dat diegene flink teleurgesteld is. Het gevolg is dat ze jou niet meer vertrouwen

LEZEN

Soms moet je niet gaat trainen met je team….

Zoals de meeste trainers in dit land, ben ook ik mijn carrière in dit vak gestart door te gaan werken bij een professioneel trainingsbureau op het gebied van management, sales

LEZEN
de verkoper weer belangrijk

De verkoper wordt weer belangrijk!

Hij zat al even in de kast, de verkoper. Niet dat hij dat zelf wilde maar alle inspanningen om klanten te laten kopen via digitale oplossingen, hadden de afgelopen jaren

LEZEN
Prijs hoeft niet belangrijk te zijn

Prijs hoeft niet belangrijk te zijn, ook niet in deze tijd! Tips hoe hiermee om te gaan.

Het koor aan B-to-B verkopers dat roept dat de prijzen naar beneden moeten want anders kopen klanten niet, neemt hand-over-hand toe. Niet vreemd want van vrijwel elke klant horen zij

LEZEN