Hoe verleidelijk het ook is om de eigen organisatie als merk te schouwen – zeker als het als enkele decennia bestaat – toch is er een heldere scheidslijn tussen
Salesblog: Klantaandacht, het zwarte goud van de komende jaren. De klant is hier Koning! Het bordje blinkt onbewust in de ooghoeken voordat de man de groothandel binnen stapte. De opvolgende
Marketing is een discipline die vandaag de dag voor ieder zichzelf respecterend bedrijf onmisbaar is. Marketing is, zo zegt een definitie op het net, alles doen binnen een bedrijf om
Hoe wordt u weer onderscheidend?! De hamvraag voor bedrijven in deze tijd. Wij ontwikkelen relevante strategische toegevoegde waarde voor bedrijven die de regie over de toekomst (weer) in eigen hand
U staat er waarschijnlijk weinig bij stil dat alle koopbeslissingen in het brein van de klant plaats vinden. Dat brein kent wel zijn eigen spelregels. Of u nu verkoper bent
De tijd waarin verkopers via tips & tricks de klant in een positie kunnen manoeuvreren zodat deze geen ‘nee’ meer kan zeggen, is echt voorbij. Gelukkig maar! Verkopen in deze
De klant van vandaag de dag is veranderd in zijn koopgedrag. Hij is uitermate goed voorbereid en kritisch op hetgeen hij wil en verwacht. Dankzij internet weet hij waar hij