Via deze blogs – zo heb je gemerkt – doen we ons best jou te laten inzien dat mensen verre bewust zijn van hetgeen ze doen. Klanten dus ook, wat
Om maar direct met de deur in huis te vallen; het is echt flauwekul om consultants en andere naamgenoten in deze categorie uitsluitend als ‘stuurlui aan wal’ te zien! Deze
Hoe groot jouw ondernemersplannen ook zijn, zonder personeel ben ik bang dat er weinig van terecht gaat komen. En op dat punt gaat het in de toekomst steeds meer knellen:
Deze week kwam er op LinkedIn een verontwaardigd bericht voorbij van een organisatie die zich beklaagde dat een aantal aannemers afzagen van deelname aan een aanbesteding. Toegegeven, in dit geval
‘Wij zijn ook een (bedrijfs)merk!’. Herken je deze gedachte of opmerking ook bij jezelf?! Toch merk je dat de flinke successen die jij optekent uit publicaties over andere (bedrijfs)merken, anders
Branding is een hot thema, vooral voor b-to-b bedrijven. Niet doordat het trendy of sexy is doch uit pure noodzaak. Het onderscheid op productniveau of op organisatiekenmerken is nauwelijks meer
Mensen denken in associaties, in beelden van verwachtingen over situaties. Klanten daarmee ook. Dat geeft houvast en biedt daarmee veiligheid. Op afwijkingen zijn wij alert, immers, vanuit een evolutionaire invalshoek
Mijn moeder zei het vroeger al: koop alleen als je het geld in je zak hebt. Zij vond – en vindt – het maar niks dat iedereen op de pof
Ga even zitten, want grote kans dat je even gaat stuiteren. Ik wil je graag even vertellen dat het product dat jij verkoopt er veel minder toe doet dan jij
Het is logisch dat als je de wereld wil laten weten dat jouw bedrijf bestaat, je eerste gedachten uitgaan naar externe communicatie campagnes. Immers, daar lopen de partijen rond die
Stel u de volgende situatie voor: u zit lekker op een verjaardag bij vrienden aan de wijn. De woonkamer is goed gevuld met genodigden. De sfeer zit er goed in,