YOUR DAILY
RESULT
ACTIVATORS

Daily Blog

Jouw portie dagelijkse inspiratie tref je op deze pagina met boeiende blogs van DailyResults’ teamleden

Sales blog: Stop met die ouderwetse marketing!

Ik zag hem slikken. Heel kort. Maar het was voldoende om vast te stellen dat hij zich geen raad wist . Kort tevoren had deze lokale ondernemer met bewondering naar

LEZEN

Verkopen fingerspitzengefühl? Ga toch weg!

Als ik erover nadenk dan zijn het meestal oudere – of zo je wilt senior – managers die stelling nemen dat het vak verkopen niet te leren is. Dat dien

LEZEN

Salesblog: Verbreek de stilte!

Het is er ons veel aan gelegen om het onze klant naar de zin te maken. De gedachte hierachter is simpel: het stimuleert zijn koopgedrag als hij lekker in zijn

LEZEN

Salesblog: Welke type leiderschap zorgt voor het beste resultaat?

In een resultaatgerichte wereld waar, niet zelden onder druk van shareholders, rendement op de gedane investering centraal staat, is het leven van manager niet makkelijk. Aan de ene zijde de

LEZEN

Salesblog: Winkelier…ga ondernemen!

Enig idee hoe laat op de dag er het meest geshopt wordt? Om 21.30 uur! Op de bank thuis met een glaasje wijn erbij. Dit wetende roept de vraag op

LEZEN

Salesblog: Drukke tijden? Hou je kop erbij!

Of juist niet?! Steeds beter begrijpen wetenschappers de heilzame werking van meditatie: meer compassie en levenskwaliteit en minder stress, depressie, bezorgdheid, pijn en slapeloosheid. De Amerikaanse neurowetenschapper Sara Lazar

LEZEN

Salesblog: Vergroot je mentale weerbaarheid!

Succes vraagt om mentale weerbaarheid. Punt! Natuurlijk, als je succesvol bent voel je je goed en die energie zal automatisch voor een grotere voorwaartse beweging zorgen. Voorwaarde is wel dat

LEZEN

Salesblog: David vs Goliath, het ‘gevaar’ van start-ups!

Toegegeven, bedrijfswortels die zich al enkele decennia lang diep in de economie hebben vastgezet, kap je niet even door. Blind vertrouwen op hun stevige grip daarentegen blijft link, er kan

LEZEN

Salesblog: Het geheim van branding!

Ok, we kunnen het voor ons houden maar soms is het net zo spannend om een geheimpje te verklappen als te bewaren. Om ons heen zien we marketing afdelingen zich

LEZEN

SALESBLOG: Wie niet met behulp van neurowetenschap marketing bedrijft, loopt per definitie achter.

Ondanks dat we net zoveel van het klantbrein afweten als van het universum, groeit ons inzicht hierin fors en weten we inmiddels toch het nodige. Zo we weten inmiddels dat

LEZEN

SALESBLOG: Een pay-off bedenk je niet eventjes…

De kunst van marketing is om binnen het huidige communicatiegeweld van alledag zo vlot en krachtig mogelijk op te vallen. De consument selecteert snel, razend snel, dus hetgeen je wilt

LEZEN

Salesblog: VERPLICHT: een denktank voor elk bedrijf!

Het woord ‘verplicht’ roept waarschijnlijk direct gezonde weerstand bij u op – en dan ook nog voor een denktank – toch is het in deze misschien wel iets waar u

LEZEN