YOUR DAILY
RESULT
ACTIVATORS
hudson

SALES BLOG: Hudson’s Bay…tja, wat moeten we ervan zeggen?

De vlag moet uit in elke stad, zo lazen wij deze week in de krant over de opening van het nieuwe warenhuis. Dat wilden wij graag ervaren.

Zo togen wij dus naar het bij ons in Den Bosch vers geopende Hudson’s Bay vestiging. Ook wij wilden de verhalen over het nieuwe winkelen zelf weleens ervaren. We waren er klaar voor.

Helaas, we waren niet bepaald onder de indruk.

Je waant je bij binnenkomst in de Bijenkorf. Het interieur en de uitstraling is prima, de beloofde merken een niveau hoger dan de vorige eigenaar van dit pand maar van het beloofde interactieve contact tussen verkopers en klanten hebben wij niets meegekregen. Geen verrassingen, prikkels of vernieuwende concepten die ons aandacht wisten te trekken. Hudson’s Bay vindt dat wij allen anders moeten zijn (zie die foto), maar is zelf helemaal (nog) niet anders. Ondanks dat we het hele pand hebben doorkruist; geen uniciteiten.  Het is hoogste een verversing van het oude V&D concept, geüpgraded en verfrist.

Eerlijk, we gunnen iedereen zijn succes! Hard werken moet beloond worden, wat ons betreft. Maar dit zien wij niet als de formule die Nederland gaat veranderen. Wellicht dat de hoop op iets nieuws voor meer enthousiasme heeft gezorgd dan de werkelijkheid. Het is meer van hetzelfde. Verdomd jammer, want ook wij zijn hard toe om iets vernieuwend te zien!

Laten we hopen dat Hudson’s Bay alsnog in rap tempo tot relevant onderscheidend vermogen gaat komen. 

Hoe kijkt u er tegenaan? Laat het ons weten…!

Gratis
whitepaper