slogan

Werkgedrag

Iedere medewerker uit uw team die klantcontact heeft, dient zijn basisvaardigheden op het gebied van commercie en klantgerichtheid te beheersen. Dit noemen wij werkgedrag. Om dit werkgedrag goed in te kunnen richten, heeft u zich heel belangrijke vragen te stellen. Hoe en met welke indringende boodschap ziet u uw personeel het liefst naar buiten toegaan? Hoe wilt u dat een verkoopgesprek ingevoerd wordt?

Iedere medewerker uit uw team die klantcontact heeft, dient zijn basisvaardigheden op het gebied van commercie en klantgerichtheid te beheersen. Dit noemen wij werkgedrag. Om dit werkgedrag goed in te kunnen richten, heeft u zich heel belangrijke vragen te stellen. Hoe en met welke indringende boodschap ziet u uw personeel het liefst naar buiten toegaan? Hoe wilt u dat een verkoopgesprek ingevoerd wordt? Hoe wilt u dat uw medewerkers met elkaar om gaan? Hoe ziet u de duurzame verbinding met stakeholders? Hoe zorgt u ervoor dat uw merk in de dagelijkse praktijk relevantie heeft en houdt? Op deze en andere doorslaggevende vragen voor uw succes komen eenduidige antwoorden. DailyResult neemt hierin graag de regie. Samen met u ontstaat het ideale werkgedrag, zodat iedere medewerker weet hoe het persoonlijk en gezamenlijk succes vergroot kan worden.