Het eerste dat opviel in het contact met Pim en DailyResult is de andere manier van denken: op zoek gaan naar een constructieve oplossing voor mijn (trainings)vraag. Zo denken past helemaal bij Isero! Dat hebben we in dit geval opgelost door eerst onze vestigingsleiders op te leiden als sales coaches en hen daarna te coachen in het werkveld. Nu zijn wij zelf in staat om de kwaliteit van onze verkopers te laten groeien.
Samen succesvol, zo werkt dat!
DailyResult ondersteunt bedrijven bij het flink verbeteren van de bedrijfsresultaten door het maximale resultaat uit elk klantcontact te halen. Hiertoe begeleiden wij verkoopteams om in deze nieuwe tijd aansluiting te vinden met het veranderende koopgedrag van klanten. Daarvoor zetten wij instrumenten in als training, advies, coaching en teambegeleiding.
Dat doen we niet alleen: dat doen we samen met de eindklant en het bureau dat de positionering ontwikkeld heeft. Als partners. Alleen door intensief met elkaar samen te werken, bereiken we de beste resultaten.
Samen voor merkbaar resultaat
Verkopen in deze tijd gaat om oprechte aandacht, daadwerkelijk in de belevingswereld van de klant kunnen duiken en adequate salestools gebruiken. De klant is meer leidend dan ooit. Samenwerken met de klant is de oplossing. De interimmers, trainers en coaches van DailyResult zijn werkzaam binnen geheel Nederland en zijn actief in vele sectoren, waaronder de bouw, automotive sector, industrie, verzekeringswezen, groothandel en machinebouw.
DailyResult, deskundig op het gebied van:
- breinpositioneren / branding
(neuro)marketing / social media - competentie- en performance-management
- werving & selectie sales en branding
- commercieel interim management
- training, coaching sales & management
- internal branding
Werkgedrag
Iedere medewerker uit een team die klantcontact heeft, dient ook zijn basisvaardigheden op het gebied van commercie en klantgerichtheid te beheersen. Dit noemen wij werkgedrag. Om dit werkgedrag goed in te kunnen richten, dienen er belangrijke vragen gesteld te worden: Hoe en met welke indringende boodschap gaat het personeel naar klanten? Met welke strategie dient een verkoopgesprek gevoerd wordt? Welke aanpak zorgt voor rendement?
Verkoopresultaat
Merkgericht trainen, coachen en in de praktijk begeleiden van elk individueel teamlid, vooral degene in sales, geeft een enorme verhoging van kwaliteit en een zekerheid van resultaatverbetering uit de geïntroduceerde positionering. Samen gaan we een aanpak ontwerpen waarmee daadwerkelijk het beste resultaat kan worden bereikt met het (verkoop)team. Een concreet plan met heel concrete doelstellingen. Een plan ook met een doordacht fundament, gericht op authentieke merkwaarden, drijfveren, emotionele verbinding en oprecht werkplezier. Daar maak en houd je klanten en medewerkers mee verbonden aan de organisatie. Merkgericht werken kent louter voordelen.